Analytics

Search Elotte's Diary

12/05/2014

恋のあとがき ~ 熊木杏里



恋のあとがき  (Afterwords of love)

そうだった私 あなたのものでは なかったわ
今頃になって あなたが誰なのか わかったの

恋をしてるつもりでも
愛を見てることもあると
約束から 抜け出した 私の あとがき

繋いでたよ いつも
離れている以上に
答えてたよ きっと
あなたの理想の女として

ずるかった私 目の前の切符を 求めたわ
乗り遅れてしまった 理由が本当の 行き先

たったひとつ 側面でも
愛になれる気がしていた
だけどそれは 私だけの 恋のあとがき

好きだったよ あなた
そばにいた以上に
なりたかったものは
あなたとは叶えられなかった

繋いでたよ いつも
なれなかっただけね
あなたの理想の女になんて

Afterwords of love

I was not yours, it had always been so
And now you have found someone to be

And even when in love
And looking at the love
My afterwords that was extracted from the promise

Always I had connected into
Even more when you are away
I am sure I have the answer
As the ideal woman for you

Unfairly a ticket asked to be shown
The real reason why I missed my destinations

In only one aspect
To get used to the feeling of being loved
But that is also the end of my only love

Of you, whom I liked
And more than before
Of things to be fulfilled
That did not come true when I was with you

Always I had connected into
I just could be become
As the ideal woman for you

No comments:

Post a Comment

About

Elotte Bridger was borned in 2L on Christmas Day in 25th December 2009.